گل دکوراتیو مدل لاله

اندازه گل بدون شاخک‌ها:
رنگ‌های موجود:
عرض: 147 میلیمتر، ارتفاع: 149 میلیمتر
کد رنگ زینوجام - رنگ قهوه‌ای
کد رنگ زینوجام - آبکاری طلایی
کدر رنگ زینوجام - پلاستیک سفید
مشخصات محصول زینوجام:

یکی از اهداف گروه صنعتی زینوجام در جایگاه سازنده محصولات دکوراتیو شیشه و پنجره، گل دکوراتیو برای پنجره‌های دوجداره و تک جداره، ساخت گل‌های دکوراتیو زیبا و با کیفیت بوده است. این محصول جلوه قاب پنجره محل کار، منزل و ویلاهای زیبای شما را دو چندان می‌کند.
گل دکوراتیو مدل لاله یکی از محصولات گروه صنعتی زینوجام است. طرح گل لاله در تمدن کهن ایران زمین با توجه به یافته‌های باستان‌شناسان
که مُهری استوانه‌ای شکل مربوط به ۲۰–۱۹ سده پیش از میلاد، از تمدن عیلام در ایران به دست آمده‌است، نقش گل لاله و زیبایی ریشه آن در معماری را مطرح می‌کند. معماران امروزی در سراسر دنیا از این طرح الگو‌های زیادی گرفته‌اند و شاخص‌ترین این بنا‌ها برج گل لاله که برای شهر لندن طراحی شده بود (اما هنوز این پروژه ساخته نشده)، یا برج پلازای هرمیتاژ شهر پاریس و با طرح معمار برجسته، نورمن فاستر و همکاران  در حال اجرا است. همچنین مورد طراحان دکوراسیون داخلی، طراحان مد و زیبایی، طراحان جواهرات، و دیگر هنرمندان خلق هنرهای زیبا قرار گرفته است.
در ساخت این طرح دکوراتیو تلاش بر این بوده تا علاوه بر عناصر غنی الگو گرفته شده، از بهترین مواد و متریال در ساخت استراکچر اصلی و همچنین بهترین کیفیت آبکاری در جهت دوام و ماندگاری رنگ طولانی‌تر بهره گرفته شود. گروه صنعتی زینو جام در تمامی مراحل از طراحی تا تولید و عرضه رضایت مشتریان را در الویت‌ قرار داده است.